Obchodní podmínky pro maloobchodní odběry

Přidání výrobku do košíku a dokončení nákupu

Přidání výrobku do košíku a dokončení nákupu. Poté co jste si vybrali produkt, klikněte na tlačítko „koupit“ Zobrazí se vám nákupní košík, ve kterém můžete odeslat objednávku tlačítkem „odeslat objednávku“ poté, co vyplníte všechny potřebné údaje.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky vám přijde na zadaný email potvrzení a kopie objednávky pro vaši kontrolu.

Poštovné a balné

Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou s.p. a je závislá na zvoleném způsobu doručení:

Obchodní balík na dobírku do 24 hodin

Cena za zásilku na dobírku: 129,-Kč
Cena za zásilku na dobírku do Slovenské republiky: 250,- Kč
Cena za zásilku zaplacenou převodem: 100,- Kč
Při nákupu po ČR nad 2000,-Kč poštovné 0,- Kč
Při nákupu po SR nad 5000,-Kč poštovné 0,- Kč
Při zasílání zásilek Českou poštou, se vám pošta pokusí zásilku nejprve doručit domů a v případě neúspěchu nechá balík uložený na podací poště vaší adresy po dobu 7 dní. Na Slovensko bude doručena zhruba za 4 dny a Slovenská pošta si ještě účtuje asi 250,- korun za převod.

Dále je možné zasílat zboží službou PPL.

Cena za zásilku na dobírku: 100,-Kč 

Způsoby platby

Dobírka

Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při předání zásilky.

Bankovním převodem

Při volbě platby bankovním převodem Vám bude po dokončení objednávky odeslán email s částkou k úhradě, číslem účtu a variabilním symbolem platby. Po převedení částky na náš účet se objednávka stává zaplacenou a začíná se realizovat její zpracování. Ušetříte částku za dobírkovné.

Osobní odběr

Osobní odběr zboží na adrese prodejny:
Palackého 1667, 769 01 Holešov. Aktuální dostupnost vaší objednávky vám rádi sdělíme na tel. 739 573 629 (vedoucí skladu) a nebo formou emailu: info@polasek-holesov.cz

Platba online

Nabízíme také možnost platby platebními kartami nebo skrze platební bránu.

Dostupnost a doba expedice

Zboží je expedováno podle stavu skladu daného zboží. U vlastních výrobků a zboží na skladě je expediční doba do 1 až 3 dnů od obdržení objednávky. Je-li expedice delší než je uvedeno, zákazník je okamžitě informován e-mailem. Jakmile Vám bude zboží odesláno, budeme Vás o jeho odeslání informovat e-mailem.

Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou a je závislá na zvoleném způsobu doručení  (doporučená zásilka na dobírku 1 – 3 dny). Všechny služby jsou podrobně popsány výše.

Objednáte-li si více zboží s různou lhůtou expedice (například zboží s expediční lhůtou 4dny a druhé zboží s expediční lhůtou 7 dní), zásilku je možné rozdělit po písemném nebo telefonním kontaktu, jinak počkáme na kompletnost objednávky.

Uplatnění elektronického dárkového poukazu - voucheru

Elektronický dárkový poukaz je možné uplatnit výhradně online na e-shopu https://www.polasek-holesov.cz/
Platnost poukazu je na jeden rok ode dne zakoupení na e-shopu. Elektronický dárkový poukaz lze zakoupit pouze v případě online platby, tj. elektronickým bankovnictvím či kartou. Po potvrzení platby se dárkový poukaz stává aktivním.
Dárkový poukaz zasíláme v příloze v grafické podobě pro účely darování svým nejbližším, tudíž se může nechat také vytisknout.
Dárkový poukaz není možné převzít při osobním odběru či od dopravce, zasíláme jej pouze elektronicky (tj. e-mailem).
Elektronický dárkový poukaz lze zakoupit výhradně pro Českou republiku.

Není-li využita celková nominální hodnota dárkového poukazu - voucheru, popř. provede-li zákazník nákup v nižší hodnotě, než je celková nominální hodnota dárkového poukazu, nevzniká tímto nárok na vrácení finančního rozdílu. Nákup za dárkový poukaz je jednorázový, čili po uplatnění dárkového poukazu pomocí příslušného kódu se stává neaktivním. Dárkový poukaz není možné vyměnit za peníze.

Při uplatnění elektronického dárkového poukazu se do jeho celkové nominální hodnoty zahrnuje (dopočítává) také doprava, pokud celková výše nákupu zboží činí finanční rozdíl. Doplatek nad celkovou nominální hodnotu dárkového poukazu při nákupu zboží se automaticky dopočítává.

Garance vrácení peněz

Podle zákona č. 367/2000 Občanského zákoníku máte jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ) možnost odstoupit do 14 dní od smlouvy. Jestliže tedy zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínky pro vrácení peněz jsou: 

  • Zboží musí být neporušené, bez známek užívání nebo opotřebování, schopné dalšího prodeje.
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
  • Zboží zasílejte pouze doporučeně, ne dobírkou - ta nebude přijata, na adresu: Polášek Holešov s.r.o., Palackého 1667, 769 01 Holešov
  • Máte-li jakýkoliv jiný problém se zbožím - a je po lhůtě 14 dnů, ale zboží je nepoškozené a nepoužívané, obraťte se na nás – pokusíme se najít řešení.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury nebo dodacího listu, kompletní vaše údaje včetně mobilního telefonu, žádost o vrácení peněz.
  • Vráceny jsou pouze peníze za zboží, nikoli poštovné.

Ochrana osobních dat

Jako zákazník musíte do objednávky uvést následující údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Adresu pro zaslání
  • Telefonní kontakt pro ověření Vaší objednávky
  • E-mail

Tyto údaje jsou nezbytné pro zaslání nakoupeného zboží, zaúčtování a komunikaci s Vámi.

Chcete-li daňový doklad vystavit na jinou adresu než je dodací, měli byste ještě uvést následující údaje:

  • Jméno a příjmení nebo název Firmy
  • Adresu
  • DIČ

Všechna tato data chráníme před zneužitím a neposkytujeme třetím stranám. 

Reklamační řád

  • V případě doručení objednaného zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
  • Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
  • Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
  • Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
  • Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Polášek Holešov s.r.o., Palackého 1667,769 01 Holešov.
  • Emailem - oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady.
    Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu. Způsob a zaslání zboží zpět prodávajícímu.
  • Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o koupi či jeho kopii.
  • V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.